Warunki płatności za usługę cateringową oraz jej dostawy.

Dostawa towarów zamówionych w ramach usługi cateringowej realizowana jest w specjalne wzmocnionych kartonach, dostosowanych do transportu szklanych butelek.

1. W jaki sposób mogę dokonać płatności?

Płatność za pobraniem: (przekaż gotówkę pełnomocnikowi/kurierowi, po

dostarczeniu przesyłki do miejsca realizacji usługi cateringowej)

Płatność za pomocą Przelewy 24: (płatności internetowe: przelew online, BLIK,

Visa, Master Card)

2. Jaki jest koszt dostawy?

Koszt dostawy uzależniony jest od sposobu płatności.

Płatność przez Internet (Przelewy24) - 24,90 zł

Płatność za Pobraniem - 29,90 zł

Dla zamówień powyżej 350,00 zł przy płatności Przelewy24 - DOSTAWA ZA DARMO!

Dla zamówień powyżej 350,00 zł przy płatności za pobraniem - dostawa zawsze

29,90 zł.

3. Jakim kurierem wysyłany jest towar?

Wysyłkę zakupionych produktów organizujemy za pomocą firmy kurierskiej UPS.

Podczas składania zamówienia Klient sam ustanawia Pełnomocnika (firmę

kurierską), który ma dostarczyć jego przesyłkę.

4. Jak zabezpieczamy przesyłkę?

Każde zamówienie złożone w naszym sklepie jest profesjonalnie zapakowane w

specjalne wzmocnione kilku warstwowe kartony przeznaczone do transportu

szklanych butelek oraz dodatkowo zabezpieczone wkładkami kartonowymi lub folią

bąbelkową, aby uniknąć uszkodzenia podczas transportu.

5. Jaki jest czas oczekiwania na zamówiony towar?

Dostawę realizowana za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL – czas dostawy

maksymalnie do 3 dni roboczych

6. Jak sprawdzić gdzie znajduje się Twoja przesyłka?

Numer listu przewozowego przesyłany jest wiadomością e-mail, w dniu

przekazania przesyłki Pełnomocnikowi (firmie kurierskiej). W ten sposób na

stronie firmy kurierskiej UPS możesz ustalić miejsce w którym aktualnie

znajduje się twoja przesyłka, za pomocą zakładki „śledzenie paczki”.

7. Od jakiej kwoty obowiązuje darmowa dostawa?

Darmowa dostawa obowiązuje przy zamówieniu od 350,00 zł przy płatności

Przelewy 24.

8. Czy mogę odebrać towar w Sklepie Stacjonarnym/Punkcie Sprzedaży?

Nie ma możliwości osobistego odbioru towarów będących przedmiotem umowy

cateringowej, gdyż nie prowadzimy sprzedaży detalicznej towarów, świadczymy

wyłącznie usługi cateringowe realizowane poza lokalem usługodawcy.

Zarejestruj nowe konto

Posiadasz już swoje konto?
Zaloguj się lub zresetuj hasło