Warunki płatności za usługę cateringową oraz jej dostawy.
Dostawa towarów zamówionych w ramach usługi cateringowej realizowana jest w specjalne wzmocnionych kartonach, dostosowanych do transportu szklanych butelek.
W jaki sposób mogę dokonać płatności?
- Płatność za pobraniem: (przekaż gotówkę pełnomocnikowi/kurierowi, podostarczeniu przesyłki do miejsca realizacji usługi cateringowej)
- Płatność za pomocą Przelewy 24: (płatności internetowe: przelew online, BLIK, Visa, Master Card)
Jaki jest koszt dostawy?
Koszt dostawy uzależniony jest od sposobu płatności.
- Płatność przez Internet (Przelewy24) - 30,00 zł
- Płatność za Pobraniem - 30,00 zł
- Dla zamówień powyżej 499,00 zł przy płatności Przelewy24 - DOSTAWA ZA DARMO!
- Dla zamówień powyżej 499,00 zł przy płatności za pobraniem - DOSTAWA ZA DARMO!
Jakim kurierem wysyłany jest towar?
- Wysyłkę zakupionych produktów organizujemy za pomocą firmy kurierskiej FEDEX.
- Podczas składania zamówienia Klient sam ustanawia Pełnomocnika (firmę kurierską), który ma dostarczyć jego przesyłkę.
Jak zabezpieczamy przesyłkę?
- Każde zamówienie złożone w naszym sklepie jest profesjonalnie zapakowane w specjalne wzmocnione kilku warstwowe kartony przeznaczone do transportu szklanych butelek oraz dodatkowo zabezpieczone wkładkami kartonowymi lub folią bąbelkową, aby uniknąć uszkodzenia podczas transportu.
Jaki jest czas oczekiwania na zamówiony towar?
- Dostawę realizowana za pośrednictwem firmy kurierskiej FEDEX – czas dostawy maksymalnie do 3 dni roboczych
Jak sprawdzić gdzie znajduje się Twoja przesyłka?
- Numer listu przewozowego przesyłany jest wiadomością e-mail, w dniu przekazania przesyłki Pełnomocnikowi (firmie kurierskiej). W ten sposób na stronie firmy kurierskiej FEDEX możesz ustalić miejsce w którym aktualnie znajduje się twoja przesyłka, za pomocą zakładki „śledzenie paczki”.
Od jakiej kwoty obowiązuje darmowa dostawa?
- Darmowa dostawa obowiązuje przy zamówieniu od 499,00 zł przy płatności Przelewy 24
Czy mogę odebrać towar w Sklepie Stacjonarnym/Punkcie Sprzedaży?
- Nie ma możliwości osobistego odbioru towarów będących przedmiotem umowy cateringowej, gdyż nie prowadzimy sprzedaży detalicznej towarów, świadczymy wyłącznie usługi cateringowe realizowane poza lokalem usługodawcy.